Walvissen spotten in Victor Harbor! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Olga Hoving - WaarBenJij.nu Walvissen spotten in Victor Harbor! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Olga Hoving - WaarBenJij.nu

Walvissen spotten in Victor Harbor!

Door: Olga

Blijf op de hoogte en volg Olga

22 Augustus 2009 | Australië, Adelaide

Hallo allemaal!

Daar ben ik alweer ;)

Na mijn verslag van vorige week kwam ik erachter dat ik weer vanalles vergeten was! Nog een paar weetjes voor jullie:

Een aantal weken geleden was mijn handtas gestolen uit de kamer waarin ik verbleef. Terwijl ik met mijn ouders aan het bellen was en mijn kamergenoten in onze kamer waren is het iemand gelukt om ongemerkt mijn tas te stelen. Alles wat van enige waarde was zat daarin! Mijn portemonee, paspoort, telefoon, camera, etc...
Gelijk al mijn pasjes geblokkeerd. De volgende ochtend heb ik samen met onze huisbaas de bewakingscamera bekeken en kon ik doodleuk zien hoe mijn tas gestolen werd! Daarna hebben we alle containers op het terrein gecontroleerd en hebben mijn tas gevonden! Alles zat er nog in! Zelfs al het geld zat nog in mijn portemonee!! Hoeveel mazzel kan je hebben! Heel veel dus!

Met mijn werk hebben we vaak ook bonussen die je kan verdienen. In mijn beste week, waarin ik ook mijn promotie heb gekregen heeft dat mij een gratis helikoptervlucht opgeleverd! Dus ik kan nog een keer een helikoptervlucht maken! Leuke extra's!

Ik heb nog een dagje van het strand (Palmcove Beach) in Cairns kunnen genieten. Het water is niet al te helder, maar voor zwemmen zeker niet verkeerd!

Afgelopen week ben ik met het werk naar Victor Harbor geweest. Een toeristische plaats in de buurt van Adelaide. Hier kun je walvissen spotten die hier regelmatig dicht bij de kust komen. Dat heb ik twee ochtenden kunnen doen, voordat we aan het werk gingen. Ook nog een ochtend naar Granite Island geweest om dat te verkennen. Een goede combinatie van werken en reizen dus! De walvissen waren echt gaaf om te zien. Je kunt niet al te veel walvis zien boven het water, maar toch wel heel leuk. Hier voor jullie een paar foto's om een idee te krijgen.

Heel veel liefs, Olga

  • 22 Augustus 2009 - 09:14

    Nadine:

    Wow ontzettend gaaf!!
    Wat een rotzakken, omdat met jouw tas te doen. Fijn te lezen dat je alles weer terug gevonden hebt. Ik ga naar lowlands dus houd het kort. Dikke kus

  • 22 Augustus 2009 - 09:16

    Britt:

    Jeetje, gaaf zeg! En zo dicht bij de kust!
    Wat een geluk dat je je tas weer met inhoud terug had!
    Heb net nog ff al je foto's zitten bekijken en het ziet er ECHT onwijs gaaf uit allemaal zeg! Ben jaloers :)
    xxx van ons

  • 22 Augustus 2009 - 10:48

    Paps En Mams ,geert :

    dat is snel alweer een reisverslagje , heerlijk dat je nu wat meer tijd heb voor jezelf
    geniet ervan
    wij gaan weer aan het werk vakantie zit erop
    liefs xxxxx van ons

  • 24 Augustus 2009 - 09:18

    Gijs En Almaa:

    Zo horen we niets van je en zo twee keer achter mekaar. Nou zussie werk ze en geniet ze. Wij gaan nou ook lekker genieten van onze vakantie. Groetjes van ons!

  • 24 Augustus 2009 - 19:12

    Lonneke:

    Hoi OLga,

    Goed te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt. En je hebt weer van alles beleefd...Hoeveel geluk kan je hebben om je gestolen tas compleet met inhoud weer terug te vinden... Wat voor soort mensen waren het die je tas hadden gestolen, andere backpackers? Kan het me gewoonweg niet voorstellen, vond de meeste mensen in Australie super vriendelijk...

    Veel plezier nog en werk ze!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Olga

2 maanden backpacken in Oost Afrika. Lekker wildlife spotten, wandelen en genieten. Ik heb er zin in!

Actief sinds 04 Jan. 2009
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 116530

Voorgaande reizen:

29 Januari 2017 - 31 Maart 2017

Oost Afrika - Kenia, Oeganda en Tanzania

15 November 2014 - 14 December 2014

Chili

28 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Canada

05 Januari 2009 - 18 December 2009

Australië, Nieuw-Zeeland & China

Landen bezocht: