Weer veilig terug in een wit Nederland... - Reisverslag uit Zwinderen, Nederland van Olga Hoving - WaarBenJij.nu Weer veilig terug in een wit Nederland... - Reisverslag uit Zwinderen, Nederland van Olga Hoving - WaarBenJij.nu

Weer veilig terug in een wit Nederland...

Door: Olga

Blijf op de hoogte en volg Olga

22 December 2009 | Nederland, Zwinderen

Lieve mensen,

Ik ben inmiddels weer veilig terug op Nederlandse bodem. Viel niet mee om weer terug te komen. Heb nog even een extra nachtje vast gezeten in Londen, omdat mijn vlucht naar Amsterdam gecancelled was. Uiteindelijk ben ik dan toch afgelopen zaterdagochtend weer op Schiphol aangekomen! Hier werd ik opgewacht door de familie en ook Britt & Pieter waren er met Luuk. Echt een leuke verrassing!

Toen ik zondagochtend uit het raam keek, dacht ik nog het sneeuwt weer mooi! Niet wetende dat velen van jullie gepland hadden naar het verre Drenthe af te reizen. Helaas door de sneeuw is de surpriseparty niet helemaal gelukt, maar ik vond het wel super om te weten dat jullie toch allemaal deze kant op zouden komen! Dat had ik echt niet verwacht, dus het was zeker een grote verrassing geweest.
Uiteindelijk heb ik zondag toch nog lekker bij kunnen babbelen met de familie en met Suzanne en Sandra.

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle leuke en trouwe berichten en mailtjes die ik tijdens mijn reis heb gekregen. Dat was zeker elke keer heerlijk om te lezen. Ik heb echt een super jaar gehad! En ik kijk er naar uit om jullie allemaal weer te zien en gezellig bij te kunnen babbelen! Dus tot snel!

X Olga

  • 22 December 2009 - 13:07

    Wendy:

    Hei Olga,

    Welkom terug in winters Nederland! Het was inderdaad erg leuk geweest als we een echte surpriseparty voor je hadden kunnen houden, jammer dat de weersomstandigheden er niet naar waren. Hopelijk heb je snel wel een keer tijd om af te spreken in Drenthe/Utrecht of ergens daartussen en kunnen we lekker bijkletsen!

    Voor nu wens ik je vast hele fijne kerstdagen en een prettige jaarwisseling!

  • 22 December 2009 - 13:41

    Paps Mams ,geert :

    jippie jippie olga is weer thuis super is dat

    en ja hoor nu begint de werkelijkheid weer voor je het is even gedaan met de vakantie nu maar op zoek naar een baan en dat komt zeker goed

    maar geweldig dat je zo'n reis heb gedaan we zijn super trots op je

    dikke knuffel van ons

  • 22 December 2009 - 18:12

    Marijke:

    Hey Olg,

    Nu ik al die foto´s enzo zie had ik er helemaal graag bij willen zijn!!! Maar goed, het ziet eruit als het een hele mooie thuiskomst was.
    Tot snel! Liefs, Marijke

  • 28 December 2009 - 08:27

    Gijs & Alma:

    He zussie,

    Top dat je er weer bent, nou zijn we weer compleet! En ja nou je er weer bent is het net of je niet bent weg geweest je hoort gewoon hier. Nou ik zie je straks!

    Groeten Gijs en Alma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Olga

2 maanden backpacken in Oost Afrika. Lekker wildlife spotten, wandelen en genieten. Ik heb er zin in!

Actief sinds 04 Jan. 2009
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 116539

Voorgaande reizen:

29 Januari 2017 - 31 Maart 2017

Oost Afrika - Kenia, Oeganda en Tanzania

15 November 2014 - 14 December 2014

Chili

28 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Canada

05 Januari 2009 - 18 December 2009

Australië, Nieuw-Zeeland & China

Landen bezocht: