Het is zover! - Reisverslag uit Zwinderen, Nederland van Olga Hoving - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Zwinderen, Nederland van Olga Hoving - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: Olga

Blijf op de hoogte en volg Olga

04 Januari 2009 | Nederland, Zwinderen

Hallo allemaal!

Het is dan eindelijk zover... Morgen vlieg ik al naar London, om vanaf daar naar Sydney, Australia te gaan!

Ik heb er echt onwijs veel zin in. Ik zal jullie natuurlijk allemaal wel enorm missen!!
Jullie kunnen al mijn verhalen lezen via deze weblog.

Om half acht morgenochtend vlieg ik al. Dus wordt hier vertrekken om vier uur! Kom ik in elk geval lekker uitgeslapen aan...
Ik kom dan dinsdag 6 januari om 20.00 uur ongeveer aan in Sydney (dan is het in Nederland ongeveer 12.00 uur). Uiteraard laat ik even weten of ik veilig aan de andere kant van de wereld ben beland.

Ik ga in elk geval de zon lekker opzoeken daar. Het is hartje zomer, dus als het goed is het rond de 30 graden!

Hou me allemaal op de hoogte van wat jullie hier uitvreten, dan laat ik jullie weten wat ik allemaal aan het uitspoken ben!

Heel veel liefs en kusjes, Olga

  • 04 Januari 2009 - 21:02

    Nadine:

    Leuk leuk leuk!
    Succes en geniet!
    Liefs, Nadine

  • 04 Januari 2009 - 21:16

    Britt:

    'O'tje!
    Heel veel plezier!
    Ik ga je missen!!!
    xxx

  • 05 Januari 2009 - 07:10

    Marijke:

    Leuk dat we je zo kunnen volgen via een weblog!
    Ik hou je ook zeker op de hoogte van de ontwikkelingen alhier ;)
    Ik ga je ook missen!!!!

    (K)

  • 05 Januari 2009 - 07:51

    Herma:

    toppie, hoop dat je veilig aan komt! Geniet er van en we mailen!!
    kus

  • 05 Januari 2009 - 11:18

    Judith:

    hoi schat!

    heel veel plezier met je reis!! succes met werken en geniet er vooral van!

    liefs uit nederland!

  • 05 Januari 2009 - 20:41

    Marjan Stouten:

    Hoi Olga,
    Wat een leuke weblog!
    Heel veel succes in "down under"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Olga

2 maanden backpacken in Oost Afrika. Lekker wildlife spotten, wandelen en genieten. Ik heb er zin in!

Actief sinds 04 Jan. 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 116554

Voorgaande reizen:

29 Januari 2017 - 31 Maart 2017

Oost Afrika - Kenia, Oeganda en Tanzania

15 November 2014 - 14 December 2014

Chili

28 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Canada

05 Januari 2009 - 18 December 2009

Australië, Nieuw-Zeeland & China

Landen bezocht: