Hello Canada - Reisverslag uit Victoria, Canada van Olga Hoving - WaarBenJij.nu Hello Canada - Reisverslag uit Victoria, Canada van Olga Hoving - WaarBenJij.nu

Hello Canada

Blijf op de hoogte en volg Olga

01 Augustus 2013 | Canada, Victoria

Hallo allemaal,

Greeting from Canada! Ben heel aangekomen hier. Heb een hele lange dag gehad op 28 juli, omdat ik op dezelfde tijd in Vancouver aankwam, als dat ik in Amsterdam vertrokken was. Dus dat was een dag van 33 uur in plaats van 24.

Ik heb Vancouver lekker verkend. Met name heerlijk door Stanley park gewandeld. Een enorm groot park aan de rand van Vancouver. Je waant je daar helemaal weg van de stad. De stad zelf heeft veel verschillende wijken. Overal zie je invloeden vanuit andere landen. Wat me wel erg opvalt is dat er veel daklozen in de winkelstraten bedelen.

Gisteren ben ik Grouse Mountain (1250m) op gewandeld. Een pittige wandeling. Iedereen had het er zwaar mee. Het heeft me zo'n 2,5 uur gekost om de top te bereiken. Maar dat voelde wel erg lekker. Vanaf hier heb je een mooi uitzicht op Vancouver en ook op de omliggende bergtoppen. Vanaf hier heerlijk genoten van een zonsondergang en een blik kunnen werpen op de city by night, voordat ik weer naar beneden moest met de lift.

Vanochtend ben ik naar Vancouver Island gegaan en zit hier nu in Victoria. De hoofdstad van British Columbia. Na een middagje hier kan ik al wel zeggen dat deze stad veel leuker en sfeervoller is dan Vancouver.

Het weer is overigens heerlijk. Echt lekker zomer. En de hele dag buiten zijn met dit weer is beslist geen straf. Als het goed is lukt het zo ook om een kleurtje te krijgen :)

Groetjes vanaf Vancouver Island,

Olga

• 01 Augustus 2013 - 09:09

Joyce:

Hi Olga,

Wat een supercoole foto's! Grouse Mountain is inderdaad een hele beklimming, maar het uitzicht en de zonsondergang maakt dat meer dan goed! Heel veel plezier nog!

Liefs Joyce

• 01 Augustus 2013 - 10:35

Sanne:

Hey Olga'tje!

Wat leuk om je avonturen te lezen en heel stoer dat je Grouse Mountain hebt beklommen! Wij hebben destijds de kabelbaan genomen ;-). Super om je foto's meteen te kunnen zien, very nice!

Victoria is een knus stadje he? Ook een aanrader om een zonsondergang te bekijken bij een strandje daar. Heel veel plezier gewenst en wandel ze op Vancouver Island!

X Sanne

• 01 Augustus 2013 - 17:07

Marjan:

Hoi hoi Olga,
    Wat heb je weer een geweldige reis!
    Hoelang ga je nu? En je reist in groepsverband?
    Prachtige foto's zeg!
    Veel plezier,
    Marjan

• 01 Augustus 2013 - 18:09

Herma:

Ha Olga,

Fijn dat je goed bent overgekomen, het is toch een behoorlijke reis!
    En wat een prachtige foto's, dat ziet er super mooi uit!
    Geniet van al het moois,

dikke kus, Herma

• 01 Augustus 2013 - 19:24

Paps En Mams:

Hallo Dametje

Goed om te horen dat alles goed is verlopen ,nu maar genieten van Canada
    Wat ben je gelijk al actief met berg beklimmen toppie hoor !!!!!!!!!!
    En mooie fotos

Knuffel van ons

• 02 Augustus 2013 - 10:56

Judith:

Heeej Olga!

Goed om te zien dat je t naar je zin hebt. Mooie foto's! Heel veel plezier met het ontdekken van alle nieuwe en gave dingen! Geniet ervan daar onder aan de wereld ;)!

kus Judith

• 04 Augustus 2013 - 22:52

Alma:

he zussie!

geniet lekker van je vakantie!

groetjes van ons

• 07 Augustus 2013 - 07:36

Marijke:

Hi meissie,

Heeeeerlijk moet het voor je zijn: je bent weer op reis!!
    Tof om de foto's te zien! :-)!

Ga lekker genieten! X Marijke

• 09 Augustus 2013 - 16:10

Maaike:

Ha meissie, wel heel stoer hoor, in je eentje in het verre Canada! Ik hoop dat je lekker geniet en dat je veel indrukken opdoet, neiuwe mensen ontmoet en vooral veel plezier hebt! Enjoy! Leuk om de mooie foto's te mogen bewonderen, hebben wij ook het gevoel dat we daar zijn! Liefs